Wednesday, January 19, 2011

ဆန္နီေနမင္း အေမးအေျဖ တရားဂုဏ္ေတာ္နဲ႔ပတ္သတ္၍

ဘုန္းဘုန္း ႐ိုေသစြာ ေလွ်ာက္ထားပါတယ္ဘုရား။ “သႏၵိ႒ိက”နဲ႔ “အကာလိက” ဆိုတဲ့ တရားဂုဏ္ေတာ္ႏွစ္ပါးကို ကြဲကြဲျပားျပား နားမလည္လို႔ပါဘုရား။ တရားဂုဏ္ေတာ္ ေျခာက္ပါးထဲမွာ ဒီလိုပါပါတယ္ဘုရား။ သႏၵ႒ိတဂုဏ္-မ်က္ေမွာက္ဘဝ၌ပင္ ကုိယ္တုိင္ ရႈျမင္ႏုိင္ျခင္း၊ အကာလိက-အခါမလင့္ အက်ဳိးေပးျခင္း။ အကာလိက (အခါမလင့္ အက်ဳိးေပးျခင္း)ဆိုတာ “မဂ္ျပီးလွ်င္ဖုိလ္ အခ်ိန္မဆုိင္းဘဲျဖစ္ျခင္း”ကို ဆိုလိုတယ္လို႔ မွတ္သားရပါတယ္ဘုရား။
အခါမလင့္ ခ်က္ခ်င္း အက်ိဳးေပးျခင္း၊ မ်က္ေမွာက္ဘ၀၌ ကိုယ္တိုင္ ႐ႈျမင္ႏိုင္ျခင္း။ ဒီဂုဏ္ေတာ္ႏွစ္ခု အဓိပၸါယ္ အတူတူပဲ မဟုတ္လားဘုရား။ “အခါမလင့္ အက်ိဳးေပးတယ္၊ မဂ္ၿပီးရင္ ဖိုလ္လာတယ္”ဆိုတာ “ခုဘ၀ မ်က္ေမွာက္ဘ၀မွာ မဂ္ဖိုလ္ရတဲ့သူေတြ ကိုယ္တိုင္ သိျမင္ႏိုင္တာ” မဟုတ္ဘူးလားဘုရား။ အကယ္၍ အဲဒီႏွစ္ခုတူတယ္ဆိုရင္ တရားဂုဏ္ေတာ္ ငါးပါးထဲပဲ ရွိမွာေပါ့ေနာ္ဘုရား။ အဲဒီဂုဏ္ေတာ္ႏွစ္ခု မတူဘူးဆိုရင္ မတူပံုကို ရွင္းျပေပးပါဘုရား။ “အခါမလင့္ အက်ိဳးေပးတယ္၊ မဂ္ၿပီးရင္ ဖိုလ္လာ တယ္”ဆိုတာ “ခုဘ၀ မ်က္ေမွာက္ဘ၀မွာ မဂ္ဖိုလ္ရတဲ့သူေတြ ကိုယ္တိုင္ သိျမင္ႏိုင္တာ” မဟုတ္ဘူးဆိုတဲ့အေၾကာင္း ရွင္းျပေပးပါဘုရား။

႐ိုေသစြာျဖင့္


အင္း တကယ္ေတာ့ သႏၵိ႒ိကႏွင့္အကာလိကဂုဏ္ႏွစ္ပါးဟာ မတူပါ။ ေသခ်ာက်နစြာ နားလည္မႈ မရွိေသးေသာေၾကာင့္ တူသလုိျဖစ္ၿပီး အထင္မွားေနတာပါ။

ဆန္နီေနမင္း အေမးအေျဖ ေအာင္ေျမနဲ႔ပတ္သတ္၍

ဦးဇင္းဘုရား တပည့္ေတာ္ ေမးေလွ်ာက္စရာေလး ရွိပါတယ္ဘုရား။ ဘုရားေစတီ ေတြမွာ ေအာင္ေျမဆိုၿပီး သတ္မွတ္ထားတဲ့ ကိစၥပါဘုရား။ အဲဒါ ဘုရားေဟာ ပိဋကတ္ေတာ္ေတြမွာ ပါ/မပါ သိပါရေစဘုရား။ အက်ိဳးထူးကြာျခားမႈလည္း သိခ်င္ပါတယ္ဘုရား။ ဦးဇင္း အခ်ိန္ရရင္ ပို႔ေရးတင္ေပးပါရန္ ရုိေသစြာ ေလွ်ာက္ထားအပ္ပါသည္ ဦးဇင္းဘုရား။

အင္း ဘုရားေဟာထဲမွာေတာ့ ဦးဇင္းသိသေလာက္ ေအာင္ေျမေနရာ သီးသန္႔ဌာနတစ္ခုအျဖစ္ ေဟာၾကားထားတာ မေတြ႕ဖူးပါ။ ျမတ္စြာဘုရားရွင္သည္ ေဗာဓိေညာင္ပင္ရင္း၌ပင္ ကိေလသာ အားလံုးကုိလည္း ေအာင္ျမင္ေအာင္ ျပဳလုပ္ႏုိင္ခဲ့တယ္။ ေအာင္ျခင္းရွစ္ပါးကုိလည္း ေအာင္ျမင္ေအာင္ ျပဳလုပ္ႏုိင္ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ ထုိေဗာဓိေညာင္ပင္ေျမေနရာကုိ ေအာင္ေျမဟု သတ္မွတ္ၾကပါတယ္။
Powered by Blogger.